Doprava zadarmo nad 60 EUR

Naše podnikanie

Verejne vystupujeme a rozprávame svetu o nás a našich výrobkoch, ako aj o kráse a prospešnosti ruží. Naším cieľom je nielen predstavovať kvalitné a udržateľné produkty, ale aj šíriť povedomie o starostlivosti o seba samého. Snažíme sa aktívne komunikovať a byť čo najtransparentnejší voči našej komunite aj širokej verejnosti. Naše hodnoty a produkty sú odrazom našej vášne k prírode. Sme tu, aby sme vás informovali, vzdelávali a podporovali na ceste za harmonickým a zdravým životom.

Podnicast

V roku 2022 bol majiteľ Radoslav Conev hosťom v podcaste Podnicast. 

V tomto rozhovore sa dozviete:

  1. Z čoho sa skladá veľká časť firmy,
  2. odkiaľ pochádzajú suroviny a kam ich ďalej dodávame, 
  3. akým spôsobom vyhľadávame nové značky,
  4. ako testujeme jednotlivé značky pred výberom, 
  5. čo ovplyvňuje cenotvorbu produktov, 
  6. aké služby poskytujeme značkám okrem distribúcie,
  7. aké sú legislatívne podmienky pri vývoze kozmetiky,
  8. čo je reexport a aké je jeho využitie,
  9. z čoho pozostáva marketingový mix firmy,
  10. akú úlohu v predaji zastáva Vendor marketing,
  11. ktorým produktom z portfólia sa najviac darí, 
  12. kde plánujeme expandovať a aké máme plány s predajom surovín.

Celú epozódu o distribúcii kozmetiky a hľadaní značiek v Bulharsku si môžete vypočuť tu.

Levosphere

Taktiež v roku 2022 bol majiteľ e-shopu Radoslav Conev a marketingová manažérka Eliška Šušková hosťami v podcaste Levosphere. A kedže našou neoodeliteľnou súšasťou ako e-shopu je distribúcia, je dôležité ju nepodceňovať a je potrebné jej venovať dostatok času.

V podcaste sa dozviete:

  • kto stojí za vznikom spoločnosti Bioruža a ako vznikol jej názov,
  • ako postupovať pri expanzii v distribúcii pri B2B a B2C segmente,
  • na čo všetko sa pripraviť pri vytváraní a budovaní vzťahov so svojimi obchodnými partnermi,
  • či sa dá udržať konzistentnosť marketingovej stratégie aj na Amazone.

Radoslav v rozhovore predstavuje spoločnosť Bioruža a jej vznik. Rozpráva o distribúcii v B2B a B2C segmente. O marketingu v spoločnosti nám prezrádza marketingová manažérka Eliška Šušková. Hovoria o špecifikách marketingovej komunikácie v B2B a B2C segmente a ako sa dá udržať konzistentnosť komunikácie v oboch segmentoch. Prezradzujú, či pôsobenie v B2B segmente dokáže podporiť predaj v e-shope.

Celú epizódu Bioruža - Prečo firmy podceňujú distribúciu, si môžete vypočuť tu.

Eshop Restart

V dalšej TALKshow o e-shopoch s e-shopármi, v rýchlom výsluchu sa porozprával Daniel Višňák s majiteľom a zakladateľom e-shopu Bioruža Radoslavom Conevom. Bioruža je e-shop zamieriavajúci sa na predaj prírodnej kozmetiky a doplnkov stravy. Medzi našich klientov patrí napríklad Notino, DM Drogerie, Mall, Dr. Max atď. Máme výhradné zastúpenie pre množstvo značiek a v TALKshow môžete zistiť, koľko objednávok ročne vyexpedujeme.

Celú diel si môžete pozrieť a vypočuť tu.

Buduj značku

Ako sa buduje značka Bioruža? Ako došlo k rozhodnutiu značku vybudovať? Okrem týchto otázok, zodpovie Radoslav Conev aj na ďalšie otázky ktoré sa týkajú firmy.

Dozviete sa tiež:

  • Kto mu pomáhal? 
  • Ako vnímá konkurenciu?
  • Ako vyjednává s obchodnými partnermi?
  • Ktoré situáce by už nechce opakovať?
  • Kedy sa Bioruži začal venovať naplno?

Radoslav Conev buduje značku Bioruža, ktorá je distribútorom prírodnej kozmetiky. Do svojho podnikania nastúpil po rokoch strávených na obchodných pozíciach iných firiem. Celú epizódu si môžete vypočuť tu.