KLORANE - kvetinová starostlivosť z lekárne

09. 12. 2020

Majiteľ Pierre Fabre vstúpil na francúzsky trh dermokozmetiky s početnou ponukou mydiel. História značky sa začína, vďaka neutíchajúcemu zájmu majiteľa o botaniku a chémiu, v laboratóriu v roku 1965. Neustály laboratórny dohľad mal za úlohu dohliadať v prvom rade na bezpečnosť. Čoskoro ponuku obohatil o šampón udržujúci zlatisté odlesky blond vlasov a rad detskej kozmetiky z nechtíka lekárskeho (aktuálne v našej ponuke Bébé veľmi jemné výživné mydlo).Takto si spoločnosť do roku 1970 osvojila jednoduchý princíp, ktorý dodržiava dodnes. Jedna rastlina = jeden hlavný účinok.

Doslova bombu medzi produktami so starostlivosťou o vlasy spôsobil v roku 1971 suchý šampón. Dobová reklama lákala na jednoduché a rýchle použitie bez kvapky vody. Prípravok primárne určený osobám chorým a pripútaným na lôžko si obľúbili vďaka praktickému využitiu aj kaderníci a celebrity. Malý moment vrátil ľahkosť rýchlomastiacim sa vlasom, a tak predĺžil životnosť farbených vlasov. Na našich stránkach môžete aktuálne vyskúšať samoregulačný suchý šampón so žihľavou. 

S týmto úspechom KLORANE expanduje do Európy a ťaží z dvojitého zázemia. Botanický pôvod zabezpečí farmaceutickú účinnosť produktov. Každý výrobok obsahuje minimálne 95% prírodných zložiek a exkluzivitu aktívnych látok rastlín je pod drobnohľadom lekárnikov a dermatológov. Výrobu uprednostňujú z Francúzska.

80. roky ovplyvnili modernizmom všetky sféry. V KLORANE však stavili na jemnú silu generácie šampónov z rastlinného mlieka a mliečnej emulzie. Veľmi jemný šampón s ovseným mliekom je z dodnes najobľúbenejšej rady vhodnej na časté umývanie aj pre deti do 3 rokov.

Priehľadné flakóny nahradili sklo. S „érou plastovou“ však prišla aj zodpovednosť. Práve preto sa plasty používané značkou KLORANE stále vylepšujú, odľahčujú, recyklujú, aby čo najviac znížili ich dopad na životné prostredie. Papierové obaly pochádzajú z udržateľného lesného hospodárstva, skoncovali s príbalovými letákmi a postupne eliminuju aj krabičkové obaly.

V roku 2000 otvorili Pierre Fabre brány botanického rezervoára vo Francúzsku. KLORANE Foundation sa angažuje aj v budovaní Veľkej zelenej steny, vegetačného pásma, na zabránenie dezertifikácie. Takisto sa zaviazali rešpektovať prírodu, chrániť jej zdroje a predávať vášeň pre botaniku mladším generáciam. Z ekologických alternatív ďalej preferujú poľnohospodárstvo bez hnojív a pesticídov. Cieľom spoločnosti je mať 85% výrobkov do konca roka 2021 biologicky odbúrateľných. Výrobná linka premieňa odpad na energiu čím znižuje uhlíkovú stopu.

Dôraz na prirodzenosť prevažuje aj v komunikácii značky a namiesto luxusných superžien podporujú ich prirodzenú krásu. Až 70% Francúzok nakupujúcich v lekárniach pozná značku KLORANE. Teraz ich môžte spoznať z pohodlia domova aj vy. :)

Novinky