ATTITUDE - Lepšie produkty pre lepšie zajtrajšky

21. 10. 2020

Misiou kanadskej firmy ATTITUDE je inšpirovať rodiny k zdravšiemu a udržateľnejšiemu životu pomocou vysokokvalitnej osobnej starostlivosti a výrobkov pre domácnosť, ktoré sú lepšie pre telo ale aj pre našu planétu.

Spoločnosť ATTITUDE sa zaväzuje, že bude poskytovať nástroje na vedomý život pomocou čisto prírodných ingrediencií. Všetky výrobky pre domácnosť a osobnú starostlivosť sú vyrobené z materiálov, ktoré majú najmenší možný dopad na vás, vašu rodinu a v neposlednom rade na životné prostredie – od vývoja až po odtok.

Vízia

Globálnou udržateľnou víziou značky je redukovať, opätovne použiť a recyklovať- a zalesniť, aby sme pomohli chrániť planétu. Cieľom je mať pozitívny vplyv a zároveň umožniť klientom byť tiež súčasťou hnutia.

Fľaše ATTITUDE sú vyrobené z najľahšie recyklovateľného plastu pre maximalizáciu ohľadu na životné prostredie a minimalizáciu dopadov výroby naň.

Zalesňovanie posúva obehové hospodárstvo o krok vpred tým, že nielenže obmedzuje náš dopad na planétu, ale tiež pomáha regenerovať a liečiť ju prostredníctvom iniciatívy v oblasti zalesňovania. Tá hlása, že za každý zakúpený výrobok online alebo v zúčastnenom obchode, spoločnosť vysadí strom s dvomi poprednými neziskovými organizáciami.

ATTITUDE vďaka pôsobeniu v súkromnej sfére kontroluje celý výrobný proces, od získavania materiálu až po marketing. Veď vlastné laboratórium je pre spoločnosť osobnej starostlivosti neobvyklé, ba až ojedinelé. Tím vedcov ATTITUDE sa zmenil na odborníkov v priemysle a dáva spoločnosti úplnú kontrolu nad prísadami, procesmi a kvalitou, vďaka čomu sa spokojne vyhýbajú priemyselným nečistotám a znepokojivým prísadam.

Všetky výrobky ATTITUDE sú vyrábané s použitím prísad s nízkym alebo žiadnym obsahom alergénov, tak ako to určuje Európska komisia (menej ako 0,01% hmotnosti). Navyše prísady sú dermatologicky testované v nezávislých laboratóriach, aby sa zabezpečilo, že výrobky sú hypoalergénne a nedráždivé.

Všetký výrobky a zložky sú prírodné a spĺňajú biologické odbúrateľnosti, vodnú toxicitu, obnoviteľné zdroje a environmentálne kritériá na konci životnosti.

Celá rada produktov je vegánska a bez krutosti k zvieratám (certifikované organizáciou PETA) a úspech značky len podčiarkuje jej dostupnosť v 55 krajinách. Portfolio na bioruži začína detskými vlhčenými obrúskami, cez čistiaci prostriedok na detské hračky, sprej na uľahčenie rozčesávania vlasov alebo zinkovú masť na zapareniny a mnoho iného. 

Nechajme sa pozitívne inšpirovať príkladným prístupom kanadskej značky ATTITUDE, konieckoncov, spolu môžme byť tou zmenou.:)

Novinky