Doprava zadarmo od 35 €

Čo je to opaľovanie?

Nie je opaľovanie ako opaľovanie.  Pri všetkých článkoch a reportážach o tom ako je nutné sa chrániť pred slnečným svetlom a v čase, keď svieti slnko musíme byť zatvorený doma máme pocit, že slnko je niečo škodlivé a môže nám len ublížiť. Samozrejme riziká prílišného slnenia sú veľmi dobré zdokumentované a nadmerné trávenie času na slnku bez SPF je jednou z príčin vzniku melanómu. Avšak 10 minútová prechádzka počas slnečného dňa ešte neznamená opaľovanie a nadmerné vystavovanie sa slnku.

Pod pojmom opaľovanie myslíme akt sedenia alebo ležania na slnku. Opaľovanie má pre naše telo veľké množstvo benefitov. Po prvé slnečné lúče zvyšujú naše hladiny serotonínu, ktorý zlepšuje náladu a podporuje pocit šťastia. Vystavovanie sa slnku pomáha telu vytvárať vitamín D, ktorý priaznivo pôsobí na pokožku, vlasy, nechty, zuby a kosti. Vitamín D pomáha telu v boji proti rôznym chorobám a posilňuje náš imunitný systém.

Prílišné vystavovanie sa slnku však zo sebou prináša rôzne riziká. Nadmerné opaľovanie môže viesť k vzniku takzvanej slnečnej vyrážky, spáleniu pokožky či vzniku melanómu. Je dôležité poznať nástrahy opaľovania aby sme sa im vedeli vyvarovať a správne a bezpečne sa opálili.

Tipy ako na správne opálenie:

  1. Výber správneho opaľovacieho krému

Pri výbere správneho opaľovacie krému musíme dbať na to, aby nás SPF dokázal chrániť pred UVA aj UVB žiarením. Pretože, nie každý SPF nás chráni pred oboma žiareniami. Dermatológovia odporúčajú SPF 30, ktorý filtruje 97% UVB a SPF 50, ktorý filtruje 98% UVB žiarenia.

  1. Nanášanie opaľovacieho krému

Krém na opaľovanie by sa mal nanášať 15 minút pred plánovaným začiatkom opaľovania. Po každom kúpaní by sa mala na telo naniesť nová vrstva opaľovacieho krému. Pri dlhšom opaľovaní treba novú vrstvu krému nanášať každé dve hodiny.

  1. Poznajte hranicu opaľovania

Vaša pokožka dosiahne hranicu opaľovania v momente, keď už fyzicky nemôže produkovať ďalší melanín (opaľovací pigment). Od tohto momentu sa prestávate opaľovať a vystavujete svoju pokožku riziku poškodenia UV žiarením. Hranicu opaľovania väčšinou dosiahnete po 2 – 3 hodinách na slnku. V prípade svetlejšej pokožky oveľa skôr.

  1. Robte si prestávky a kryte si hlavu

Prestávky na slnku znižujú intenzitu UV žiarenia a znižujú riziko spálenia. Opálenie bude zdravšie a trvácnejšie. Pri priamom slnečnom žiarení je dôležitá pokrývka hlavy.

  1. Dodržujte pitný režim

Počas leta a najmä pri nadmernom vystavovaní sa slnečným lúčom je dôležité zostať hydratovaný a dodržiavať pitný režim. Vhodná je aj konzumácia ovocia, ktoré obsahuje prirodzené veľké množstvo vody.

  1. Používajte krém po opaľovaní

Pokožka je po opaľovaní dehydrovaná a podráždená. Aby sa po opálení pokožka upokojila je nutné ju hydratovať. Opálenie tak vydrží dlhšie.

Značka Wooden Spoon ponúka najčistejšiuskutočne prírodnú starostlivosťpokožku. Produkty od Wooden Spoon predstavujú prírodné potešenie, do ktorého sa zamiluje naozaj každý.

Značka Wooden Spoon uvádza na trh prvé prírodné opaľovacie krémy s revolučným neviditeľným zinkom. Vďaka tejto inovácii sa stala z prírodných opaľovacích produktov preferovaná možnosť, vhodná pre všetky typy pleti. Nové opaľovacie krémy s neviditeľným zinkom nezanechávajú biele stopy a ľahšie sa nanášajú. V certifikovaných laboratóriách v Talianku, Poľsku a Bielorsku boli vykonané in-vivo, in-vitro a dermatologické testy s novým neviditeľným zinkom.

In-vivo testy s dobrovoľníkmi v kontrolovanom laboratórnom prostredí dokázali, že nové opaľovacie mlieka s plne prírodnými zložkami a neviditeľným zinkom majú vysokú UVA & UVB ochranu!

Dermatologický test vykonaný na 20 dobrovoľníkoch (z toho 11 s anamnézou alergických reakcií) ukázal, že nové minerálne opaľovacie mlieka sú šetrné k pokožke, nedráždia, nespôsobujú začervenanie ani žiadne alergické reakcie.

Neviditeľný zinok je budúcnosťou prirodzenej ochrany pred slnkom! Wooden Spoon team je veľmi hrdý na to, že ako prví na európskom trhu ponúkneme prírodnú ochranu pred slnkom s neviditeľným zinkom!"